طبقه بندی در دکوراسیون خانه های کوچک
نوشته شده توسط : admin

طبقه بندی در خانه های کوچک

 یکی از بزرگ ترین مشکلات خانه های کوچک امروزی، کمبود جا و نداشتن فضای کافی است. این کمبود فضا، باعث می شود که گاهی خانه بسیار شلوغ و نا مرتب به نظر برسد. اما باید گفت که نبود فضای کافی هم راه حل خودش را دارد. همیشه محدودیت ها باعث خلاقیت شده اند. طبقه بندی در خانه های کوچک، می تواند بهترین راه حل برای رفع این مشکل باشد. فضاهای زیر تخت خواب ها، زیر راه پله ها و یا فضاهای پرت را می توان با نصب قفسه و طبقه بندی مورد استفاده قرار داد. این ایده های طبقه بندی، ضمن این که بسیار کاربردی هستند، ارزش دکوراسیونی و ایجاد زیبائی هم می توانند داشته باشند. طبقه بندی در دکوراسیون داخلی می تواند پر از ایده های خلاقانه جهت ایجاد زیبائی بصری در فضای شما باشد. در این مقاله قصد داریم چند روش جهت قفسه بندی و جمع و جور کردن خانه های کوچک به شما ارائه کنیم و مطمئنا خودتان می توانید ایده های نوآورانه دیگری به آن بیفزایید.

 قفسه بندی منزل

ایده های طبقه بندی

 

1- فضای خالی روی کابینت ها، می تواند انتخاب مناسبی جهت نصب قفسه ها و جا دادن ظروف باشد. به این ترتیب از تراکم ظروف داخل و روی کابینت ها کاسته می شود و آشپزخانه شما نظم و زیبائی بیشتری پیدا می کند.

 قفسه بندی آشپزخانه

2- برای مجله ها و روزنامه هائی که ممکن است حجم زیادی هم داشته باشند، تعدادی باکس تهیه کنید تا بتوانید به صورت منظم، آن ها را در یک گوشه جمع آوری کنید.

 قفسه بندی منزل

3- ایجاد کتابخانه و قفسه در پشت کاناپه ها و مبل ها نیز ایده جالبی به نظر می رسد. می توانید با اندازه گیری ابعاد پشت مبل، قفسه ای دقیقا با همان ابعاد تعبیه کنید و علاوه بر کابردی بودن آن، از زیبائی آن نیز لذت ببرید. طبقه بندی در دکوراسیون داخلی قابلیت ایجاد تنوع و متفاوت ساختن فضای منزل شما را خواهد داشت.

 قفسه بندی خانه

4- گاهی زیر برخی از میز ها هم فضای خالی زیادی وجود دارد که این امکان را به شما می دهد تا از فضای زیر آن از قفسه هائی جهت جمع آوری کتاب، مجله و روزنامه و یا وسائل دکوری استفاده کنید.

 قفسه بندی منزل

5- خریداری مبلمان های تو خالی نیز می تواند ایده خوبی برای خانه های کوچک باشد. فضای خالی داخل این مبل ها، این امکان را برای شما فراهم می کند تا از آن ها به عنوان انباری استفاده کنید.

 طبقه بندی در خانه

6- یکی دیگر از ایده های طبقه بندی، نصب طاقچه ها و قفسه هائی است که روی دیوار نصب می شوند که در عین حال که فضای زیادی را اشغال نمی کنند اما می توانند در ایجاد نظم و جمع و جور کردن وسائل به شما کمک کنند.

 

7- توصیه می شود برای تهیه وسائلی مانند تخت خواب و مبلمان ابتدا ابعاد اتاق را در نظر بگیرید و بعد وسایل را خریداری کنید. شاید لازم باشد ابعاد مورد نظرتان را سفارش دهید تا استفاده بهینه تری از فضای محدود داشته باشد.

قفسه بندی منزل




:: برچسب‌ها: طبقه بندی در خانه های کوچک , ایده های طبقه بندی , طبقه بندی , طبقه بندی در دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: